WAŻNE INFORMACJE

Rezerwacje swoich wymarzonych wakacji możesz dokonać na kilka sposób. Jeżeli masz problemy z wyborem kierunku czy stacji narciarskiej zadzwoń na naszą infolinię 226 226 113, gdzie doświadczeni doradcy pomoga podjąć decyzję.


ZAREZEWUJ WYJAZD

  Osobiście w biurze:

Zapraszamy do naszego biura sprzedaży w samym Centrum Warszawy, przy ul. Granicznej 4. Na miejscu znajduje się bezpłatny parking dla Klientów.  Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00. Pamiętaj, że w biurze ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy rozliczeń gotówkowych. Płatność można dokonać kartą lub przelewem. 

  Mailowo:

Możesz do nas napisać na rezerwacje@activetravel.pl podając preferencje dotyczące wyjazdu, abyśmy mogli przygotować ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb. Po otrzymaniu oferty, abyśmy mogli założyć rezerwację potrzebujemy Twoich danych (jako Osoba Zgłaszająca / Dane Firmy) oraz danych uczestników wyjazdu: imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, telefon kontaktowy, który będzie aktywny podczas wyjazdu, adres e-mail. Chętnie przygotujemy coś specjalnego. Czekamy na Twój e-mail.

  Umów się na spotkanie:

Jeżeli chcesz przygotować wyjazd dla klubu narciarskiego, sportowego, dużej grupy znajomych, przyjaciół, rodziny, a może  planujesz wyjazd nagrodowy dla swoich pracowników, czy partnerów biznesowych, ale nie wiesz od czego zacząć, zadzwoń do nas i umów się na spotkanie z naszym Doradcą. Ustalcie wspólnie miejsce i godzinę Waszego spotkania. Wiemy, że czasem warto przegadać kilka tematów, aby lepiej przygotować ofertę dostosowaną do potrzeb, celów i wyobrażeń. 

Usługa dostępna tylko przy zamówieniach na kompleksowe wyjazdy grupowowe liczących minimum 20 osób.


Ze względów bezpieczeństwa biuro nie prowadzi rozliczeń gotówkowych.


ZALICZKI I DOPŁATY


Po dokonaniu rezerwacji należy opłacić wartość zaliczkową w wysokości 30% wartości rezerwacji lub wpłacić100% wartości rezerwacji, jeżeli do wyjazdu jest mniej niż 30 dni. Po wpłaceniu zaliczki dopłata do rezerwacji powinna nastąpić nie później niż 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej. W przypadku wyjazdów realizowanych na zamówienie może być wymagana wpłata 100% wartości rezerwacji.

Dokonując rezerwacji wyjadu z Ubezpieczeniem od Kosztów Rezygnacji na więcej niż 30 dni przed wyjazdem wymagana jest wpłata pełnej składki za ubezpieczene oraz wpłata zaliczki w wysokości 30% pozostałych świadczeń. W innym przypadku wymagana jest wpłata 100% plus wartość składki za ubezpieczenie.


METODY PŁATNOŚCI

  Przelew tradycyjny

Dokonaj przelewu z konta bankowego elektronicznie bądź w siedzibie Twojego Banku. Prześlij do nas potwierdzenie przelewu na adres: rezerwacje@activetravel.pl lub faksem na numer 22 622 57 3322 622 57 33

Konto: PEKAO SA 33 1240 6218 1111 0000 4615 7290
Biuro Podróży Active Travel Sp. z o.o.
ul. Graniczna 4 lok. 5, 00-130 Warszawa

Tytułem: kierunek/nr rezerwacji/data wyjazdu
(przykład: Francja/ 99/2017/26.12)

  Karty płatnicze

Akceptujemy karty płatniecze Visa, Visa Electron, Visa Pay, PolCard, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.


  Karty kredytowe

Karty kredytowe to najbardziej popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty należności bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Płatności można dokonać w biurze lub telefonicznie (płatność zdalna) pod numerem 22 622 61 13 lub 22 622 61 33

  Szybka płatność

Na potrzeby szybkich płatności on-line zostanie wygenerowany link, który następnie prześlemy do Państwa wiadomością e-mail. Rozliczenia transakcji "szybka płatność" kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl



Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

DOKUMENTY PODRÓŻY

W krajach Unii Europejskiej należących do strefy Schengen do podróży wystarczy dowód osobisty. Dla własnego dobra i pewności warto zabrać ze sobą paszport oraz ksero strony ze zdjęciem, którą należy trzymać w innym miejscu niż paszport. W razie kradzieży lub zgubienia formalności w konsulacie, w celu uzyskania tymczasowego dokumentu, będą uproszczone.  Dokumenty powinny być ważne minimum 3 miesiące od daty powrotu z wyjazdu, a w niektórych krajach nawet 6 miesięcy.

Imprezy lotnicze

Bilety lotnicze oraz kartę ubezpieczeniową z numerem polisy otrzymacie Państwo od naszego przedstawiciela na lotnisku, 2 godziny przed planowanym odlotem lub zostaną wysłane do Państwem mailem najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Imprezy autokarowe 

Dokumentem potwierdzającym udział w imprezie autokarowej jest Umowa - Zgłoszenie. Kartę ubezpieczeniową z numerem polisy otrzymacie Państwo od pilota w autokarze.

Imprezy z dojazdem własnym

Dokumenty takie jak voucher do rezydencji lub hotelu oraz numer polisy ubezpieczeniowej otrzymacie Państwo na kilka dni przed wyjazdem, drogą mailową do wydruku.


ODPRAWA

Odprawa rozpoczyna się 2 godziny przed planowaną godziną odlotu. Dzień przed wylotem Klient jest zobowiązany do telefonicznego potwierdzenia godzin wylotu.  Ze względów bezpieczeństwa na wszystkich lotniskach przeprowadza się od dłuższego czasu wzmożone kontrole, co wpływa na czas odprawy, dlatego przypominamy o stawianie się na zbiórkę punktualnie. Odprawa bagażowa kończy się 60 min przed wylotem. Osoby, które nie stawiły się na czas na odprawę mogą stracić prawo do dalszych świadczeń.  Prosimy o spakowanie ostrych narzędzi (nożyczki, pilniczki, żyletki, cążki) do bagażu rejestrowanego, nie podręcznego.  Osoby pod wpływem alkoholu albo innych środków odurzających mogą zostać nie wpuszczone na pokład samolotu.  Bilety lotnicze oraz kartę ubezpieczeniową z numerem polisy otrzymacie Państwo od naszego przedstawiciela na lotnisku, 2 godziny przed planowanym odlotem lub zostaną wysłane do Państwem mailem najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem imprezy. Odprawa odbywa się na podstawie dowodu osobistego (kraje Unii Europejskiej należące do strefy Schengen) lub paszportu. Od momentu odprawienia się jesteście Państwo pod opieką przewoźnika. Na lotnisku docelowym (dotyczy grup) przywita Państwa przedstawiciel Biura Podróży Active Travel (pilot, rezydent lub miejscowy kontrahent).


LIMITY BAGAŻOWE - SAMOLOT

Limity bagażowe innych przewoźników należy potwierdzać w Biurze Podróży Active Travel - Graniczna 4 lok. 5, 00-130 Warszawa tel.: +48 22 622 61 13, +48 22 622 61 33

  Linie lotnicze LOT

23 kg (bagaż rejestrowany) + 8 kg (bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm) + odpłatnie 1 para nart z butami / 1 deska snowboardowa z butami.

Opcjonalna dopłata do bagażu narciarskiego w dwie strony 440 PLN/os (jedna para nart, jedna para kijków, para butów narciarskich, kask lub deska snowboardowa, para butów, kask)

   Linie lotnicze Swiss International Air Lines

23 kg (bagaż rejestrowany) + 8 kg (bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm) + bezpłatny 1 zestaw narciarski (narty, buty, kijki) / 1 zestaw snowboardowy (snowboard, buty). 

Warunki Przewozu Swiss: kliknij tutaj

  Linie lotnicze Wizzair

20 kg (bagaż rejestrowany) + 10 kg (bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm - bagaż podręczny gwarantowany w kabinie, chyba, że będzie to niemożliwe ze względów operacyjnych) 

Odpłatny bagaż sportowy: sprzęt narciarski i snowboardowy należy zapakować w pokrowce (1 osoba / 1 bagaż). Przewóz sprzętu sportowego każdorazowo musi zostać potwierdzony przez linię lotniczą.

Warunki Przewozu Wizzair: kliknij tutaj

LIMITY BAGAŻOWE - AUTOKAR

20 kg ( bagaż rejestrowany- prosimy o spakowanie rzeczy w miękkie torby, a nie walizki) + 1 zestaw narciarski (narty, buty, kijki)/1 zestaw snowboardowy (snowboard, buty) zapakowane w pokrowce (narty i buty mogą być w oddzielnych pokrowcach) + bagaż podręczny do 5 kg mieszczący się pod nogami lub na półce nad pasażerem.

Warunki Przewozu autokarowego: kliknij tutaj

 

SEZON ZIMA 2017/2018

Uwaga: godziny wylotu mogą ulec zmianie. Należy potwierdzić rozkład lotów na 24 godziny przed planowaną godziną wylotu kontaktując się z przedstawicielem biura w godzinach pracy: poniedziałek - piątek 10.00-18.00. Numer telefonu: 226 226 113 lub 226 226 133


Planowane godziny przelotów liniami SWISS:
wylot w sobotę: WAW - ZRH - GVA 09:40 - 11:50/13:05 - 13:55
powrót w sobotę: GVA - ZRH - WAW 15:20 - 16:10/17:15 - 19:10
WARUNKI PRZEWOZU


Planowane godziny przelotów liniami WIZZAIR:
wylot w sobotę: WAW - LYS 11:55-14:15
powrót w sobotę: LYS - WAW 14:45-17:10

Planowane godziny przelotów liniami AIRFRANCE:
wylot w sobotę: WAW - CDG - LYS  06:35 - 09:10 / 10:30 - 11:40
powrót w sobotę: LYS - CDG - WAW 14:40 - 15:50 / 19:15 - 21:30

TRANSFER WE FRANCJI
Planowane godziny transfery lotnisko - obiekt - lotnisko:
wyjazd z lotniska w sobotę: 14:30
przyjazd na lotnisko w sobotę: 12:45 / 13:20
Transfer do większości stacji narciarskich we Francji z lotniska w Genewie czy w Lyonie trwa ok 3-4 godzin w zależności od warunków pogodowych panujących na drogach. Transfer z Genewy do stacji Chatel trwa około 2 godzin.
Uwaga: godziny odjazdu mogą ulec zmianie.

SEZON ZIMA 2017/2018

Planowane linie autokarowe w sezonie Zima 2017/2018 do Francji


Termin: 08.12. - 17.12.2017

L1: Warszawa - Poznań  - Francja
L2: Katowice - Wrocław - Francja
 
Wyjazd z Warszawy: zbiórka pl. Defilad przy wyjściu z Metra Centrum, odjazd 13:00. 
Wyjazd z Poznania: zbiórka Auchan Komorniki-Mc Donalds. Planowany odjazd między 17:00-18:00 
Wyjazd z Wrocławia: zbiórka ul. Czekoladowa 16, stacja Lukoil godz 19:00. 
Wyjazd z Katowic: zbiórka ul. Francuska, przy parkingu przy Urzędzie Miejskim, koło McDonald.
Wszystkie przystanki oprócz przystanku Warszawa są do potwierdzenia. W przypadku nie zebrania się odpowiedniej ilości uczestników na danej trasie przystanki mogą zostać anulowane lub zastąpione innymi, o czym zostaną Państwo poinformowani przed wyjazdem. Dołożymy wszelkich starań w zaproponowaniu alternatywnego miejsca wsiadania, innego połączenia (dojazd antenowy) lub transportu.


WAŻNE INFORMACJE PRZEWOZOWE

Poniżej przedstawiamy kilka ważnych zasach związanych z zakwaterowanie w apartamentach i hotelach we Francji. Prosimy mieć na uwadze, że każdy obiekt posiada własny regulamin, z którym należy się zapoznać podczas zameldowania.


POBYTY W APARTAMENTACH

Pobyty w apartamentach zwyczajowo zaczynają się od godziny 17.00. Recepcje czynne są do 19:00 lub 20:00. W przypadku opóźnienia należy skontaktować się bezpośrednio z recepcją rezydencji lub agencji w celu ustalenia innej możliwości odbioru luczy. W dniu wyjazdu klucze należy zdać do godziny 10.00.

Aneksy kuchenne są standardowo wyposażone w urządzenia elektryczne takie jak kuchenka, lodówka, kuchnia mikrofalowa lub opiekacz, zmywarka do naczyń oraz w sztućce i naczynia. Korzystanie z zaplecza, o ile rezydencja takie posiada, tj.: przechowalni nart, basenu, siłowni zawarte jest w cenie. W niektórych obiektach sauna, solarium i hamman (łaźnia turecka) są dodatkowo płatne. Ceny za apartament zwykle nie zawierają: opłaty klimatycznej, ręczników, pościeli, wypożyczenia telewizorów, kaucji zwrotnej płatnej gotówką lub kartą, obowiązkowej opłaty za końcowe sprzątanie (we Francji istnieje możliwość posprzątania we własnym zakresie), środków czystości i higieny osobistej, korzystania z internetu. Wszystkie apartamenty oddawane są do użytku posprzątane i wymagane jest pozostawienie przed wyjazdem pomieszczeń w takim stanie, w jakim się je otrzymało (wyrzucone śmieci, umyte naczynia w szafkach, pościel złożona lub oddana do recepcji rezydecji lub agencji). W przypadku gdy cena nie zawiera pościeli i ręczników sugerujemy wcześniejsze zgłoszenie w biurze chęci ich wypożyczenia. Klienci zgłaszają się do apartamentów lub biura ich wynajmu zgodnie z adresem podanym na voucherze. Recepcje w większości rezydencji czynne są w dniu przyjazdu do godziny 20.00. Jednakże Klienci przyjeżdżający po godzinie 19.00 zobowiązani są do wcześniejszego powiadomienia recepcji o planowanej godzinie przyjazdu.

Obowiązkową kaucję za apartament należy uiścić podczas odbioru kluczy (blokada środków na karcie kredytowej lub spisanie numeru karty przez recepcję bez blokady środków). Taksy klimatyczne należy opłacić gotówką najpóźniej drugiego dnia pobytu.


JAK UNIKNĄĆ OPŁATY ZA SPRZĄTANIE KOŃCOWE

Aby uniknąć we Francji dodatkowej opłaty lub potrącenia z kaucji za sprzątanie apartamentu należy posprzątać go we własnym zakresie:

poszewki oraz prześcieradła włożyć do oznaczonego pojemnika znajdującego się na korytarzu rezydencji lub w recepcji (czasami można zostawić w jednym miejscu w apartamencie)pokrowiec na materac pozostawić na materacukołdry, poduszki, kapy pozostawić na łóżkachumyte naczynia powkładać do odpowiednich szafopróżnić zmywarkęposprzątać toaletępodłogi odkurzyć i zmyć (także pod łóżkami/szafami w miarę możliwości)kosze na śmieci opróżnić, śmieci wyrzucić do odpowiednich pojemników

Obsługa rezydencji weryfikuje czystość apartamentu podczas wykwaterowania. Zdarza się, że czystość jest sprawdzana już po opuszczeniu obiektu (w przypadku wysokiego sezonu), a depozyt oddawany do 7 dni od daty zakończenia wyjazdu.


POBYTY W HOTELACH

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 i trwa do godziny 10.00 ostatniego dnia. Przy wykupie obiadokolacji wszystkie napoje płatne są dodatkowo. Ceny dotyczące pobytu dzieci zawsze obejmują pobyt 1 dziecka przy 2 osobach dorosłych. Prosimy ze względów bezpieczeństwa korzystać z sejfów hotelowych i nie pozostawiać cennych przedmiotów w pokojach.


PARKING

Większość obiektów (zarówno hotele jak i rezydencje) posiadają prywatne, odpłatne miejsca parkingowe zewnętrzne lub wewnętrzne. Miejsca w garażu posiadają limity wysokościowe od 1,80 do 2,20 m. Prosimy każdorazowo zweryfikować możliwości wjechania Państwa samochodu na parking podziemny. W celu zarezerwowania miejsca parkingowego (obowiązkowe) prosimy o dołączenie takiej informacji do rezerwacji. Parking opłacany jest na miejscu w recepcji.

Dodatkowo stacje narciarskie posiadają swoje parkingi publiczne. Większość miejsc parkingowych jest wówczas bezpłatna, ale należy mieć na uwadze ich ograniczoną ilość oraz fakt, że podczas weekendów korzystają z nich także mieszkańcy okolicznych miejscowości. Miejsca w garażach publicznych można w większości przypadkach zarezerwować i opłacić on-line.

Dokwaterowanie - miejsce dla 1 lub 2 osób w dostępnym apartamencie wieloosobowym. Zakwaterowanie z innymi uczestnikami wyjazdu
Chalet - budynek lub dom z charakterystyczną, alpejską architekturą
Rezydencja - obiekt oferujący zakwaterowanie w apartamentach z aneksem kuchennym, bez świadczeń hotelowych
Alkowa - sypialnia oddzielona od pozostałych pomieszczeń drzwiami przesuwnymi lub kotarą
Gigogne - zestaw dwóch łóżek tworzących podwójne, z których jedno jest wysuwane spod drugiego
Cabine - sypialnia o małej powierzchni, może być bez okna
Apartament - mieszkanie składające się z co najmniej dwóch pokoi, z których jeden ma wydzielony aneks kuchenny, a drugi jest sypialnią
Studio - mieszkanie jednopokojowe, z wydzielonym aneksem kuchennym
Mezzanine / Antresola - otwarta przestrzeń nad salonem, na półpiętrze, na której to powierzchni jest wydzielone pomieszczenie mieszkalne/sypialnia
FB
- trzy posiłki dziennie: śniadania, obiady, kolacje
HB
- dwa posiłki dziennie: śniadanie i obiadokolacja
BB - jeden posiłek dziennie: śniadanie
RO - bez wyżywienia

HAWAJE

2006-01-13


SRI LANKA

2008-03-04



WIĘCEJ